Snö, snö och mera Snö!

Idag har det snöat Hela långa dagen! Det började imorse med lite blåst. Sen började det snöa. Och det slutade aldrig! Det blev bara värre!
Vägen hem till Linn var ganska jobbig. Snön piskade hårt emot en. Man gick med nedåtböjt huvud. Håret flög fram framför ansiktet och skymde sikten ganska rejält. På det så var marken helt täckt med ojämn snö som inte blivit bort skottad :P Inte najs X)
Men man gick ju med Etta så de va trevligt :D (etta och jag hade hjälp Ettas syrra att komma på bussen, och de andra gick i förväg :P )

När vi kom fram till Linn så hade dem dukat fram mellanmål och Ella hade börjat göra varm Oboy :D Så Gulligt!<3
Vi flummade en del! Så gången hem var inte så jobbig :)
Fast att det tar en halvtimme X)


Haha! Asså jag gillar våran klass! :D Vi hade bensträckare, och då kommer en kille ( förlåt, jag är inte helt säker på namnet) med en sådan där rubrik kub, tror jag, en sådan där med en massa rutor i olika färger ;)
Han klarade tydligen ut sånna på ingen tid alls... och våran klass stod som förtrollade runt honom X) Han klarade en liten på en gång ;) Sen fick han en med hur många små rutor som helst! Men lektionen började så jag stannade inte kvar för att se om han klarade de ;) men det såg bra häftigt ut!


Det var ganska svårt att få bra bilder när alla rörde på sig x)



De får avrunda dagen x) Ska se om morsan vill ha en Chai! :D
PAMMAA

WTF! INTE OKEEEJ!!!! :O:O:O:O<333333333333