En överraskning? Ja tack!

Jag älskar överraskningar ^^ Stora som små. Och nyss kom Patricia in med en ChaiLatte till mig som mamma hade gjort ^^ Jag blev glad!
Och imorse fick jag reda på att min mobil (som jag krascha för en vecka sen) var klar och redo för att hämtas :D
Så nu är mobilen tillbaka på sin plats igen ^^

Mitta kom hit igår runt 18 tiden :D Och hon hade också en överraskning åt mig ^^ Mötley Crües Självbiografi, The Dirt! :D



Ska försöka läsa den utan att sega så totalt som jag gör med många böcker X)
Och efter middagen nere på mitt rum så plockar hon fram en muffins. En muffins som kanska snabbt tog slut.^^

Mums!

Sedan promenerade vi ner till Ica och köpte en påse chips och en cola. Något som har blivit lite som en tradition när hon sover över här ^^ (Vilket inte är så ofta <3 ) Till chipsen köpte vi oxå dipp :D Jätte gott!
Väl hemma hos mig igen kopplade vi in Play Stationet till min tv inne på mitt rum ^^
Vi började lite smått med "Crazy Frog", sedan blev det "Harry Potter and the Ordet of the Phoenix" för hela slanten resten av kvällen/natten ^^ Vi klarade ut hela spelet :D Kanske inte det roligaste spelet men vi hade kul ändå ^^
Vi gick och la oss kl 5 på morgonen ;D Ganska starkt gjort x)

Tack för kvällen/natten sötis! <3
matilda

tack själv finis!

Hahaha åh, bilden.... IT'S DA SYLT! O_O'



ps.

varför la du inte upp bild på när du ramla ner mellan sängen och soooffaaan? (AA) hahahaha älskar dig ds.