Julklappar överallt!

Hej igen!

Hoppas att alla har haft en trevlig jul! :D Själv har jag haft det toppen ^^
Massa julshopping, massa julklappar, träffa kompisar, träffa släkten, träffa tomten! Jaa jag har haft fullt upp helt enkelt :)

Våran julgran :) Älskar granen, den är så stor och fin! :D Den går hela vägen upp i taket ;)


Tomten med lite mera julklappar :)




Här packar barnen upp ännu mera julklappar som kom dagen innan från Moster :)




Asså seriöst! Det låg julklappar i hela vardags rummet! Massor under granen och lite utanför som på bilden ovan, vid den där tomten då, bakom fotöljen! Och det där va innan Moster kom med sina paket ;)

Ganska nice ^^ Man vet ju att man iaf får något då :P annars har man varit riktigt dum ^^

Jag ska lägga upp bilder på vad jag fick någon gång också :) Kanske imorgon, men just nu hinner jag inte. Jag ska iväg och träffa älsklings Tjejerna hemma hos Sanna! :D <3

Ha det bra tills vidare!
matilda

PAKETBOMB :O <3

elina

kan du lägga ut bilder på dina julklappar? :)