Sjuklingen anropar

Hej Hej.

Usch, jag mår verkligen inte bra. Ont i halsen, trött, seg, snorig och mår allmänt piss bara...
Det började igår, då hade jag ont i halsen hela dagen. Men jag mådde hur bra som helst förutom det. Sen på kvällen igår när jag skulle se på film med mamma så började det flimmra framför ögonen. Då var det den dumma migränen som letat sig fram och skulle jävlas.
Jag tog en huvudvärkstablett och la mig ner i soffan. Och snart så låg jag där med världens huvudvärk.
Men jag ville ju såklart se klart filmen (Seven) så jag låg kvar där och såg klart den, det var inte så jätte mycket kvar på filmen när huvudvärken slog till så det var inte så farligt :)
Men när jag började röra mig ner till mitt rum kännde jag hur illa jag mådde också. Fy F*n säger jag bara :(

Så jag stannade såklart hemma idag :) Och sov hur länge som helst! Skönt! :)
Jag valde en ganska bra dag att vara sjuk på. För idag har några lektioner i skolan gått bort, så jag började egentligen kl 12.30 och hade sen bara två lektioner :) Så jag missar inte så mycket ;)
Det ända som jag är orolig för, när det gäller skolan, är att jag den här veckan ska läsa en bok på tyska. Och den boken ligger i mitt skåp. Och vem vet hur länge jag kommer ligga här och må dåligt!? X) Haha, ååh va jobbigt X)
Men men, jag får väl säga som det är ;)

Sliten tjej, men som ligger på ett ton kuddar och vilar! :D Vem sa att man inte kunde ha det bekvämt när man är sjuk? :)



Hoppas ni där ute håller er friska och glada! :D Om inte. Så krya på er! <3
matilda

sötnöt <3

annars får du väll någon komma förbi och hämta nyckeln till ditt lås på morgonen och komma förbi och lämna boken på kvällen? ^^

JUST SAYING! 8D