Måndag 30/8-10

Hej Hej!

Har precis avslutat min svenska läxa som ska vara inlämnad på onsdag. Ganska skönt att ha den gjord! :D


Mitt pennfodral e snyggare än erat pennfodral! :D



Haha X)




Juste! Jag piercade ju naveln i fredags! :D
Äntligen! Är väldigt glad för det just nu ^^

Men det gjorde ont den här gången! :O Första gången kände jag ingenting. Men den här gången gjorde det faktiskt ont!
Min teori är att, killen som piercade mig var tvungen att ta hålet under ärret som blev kvar från förra gången. Eftersom att risken att den växer ut igen är mycket större om han tar igenom vävnaden.
Så, då var han såklart tvungen att ta den djupare, vilket jag tror är orsaken till varför det gjorde ont X)
Sen kan ju jag ha helt fel, men det är vad jag tror ;)

Sen på kvällen började den blöda jättemycket... Det verkligen droppade från hålet. Inte så kul. Men efter en tvätt så mådde den bättre! :D

Just nu, är den ganksa öm. Och jag kan inte böja mig ner riktigt än X) Men den mår bra :D Hoppas den vill stanna kvar den här gången! :D

Ja jag har väl igentligen inte så mycket mer att berätta om, så ni får nöja er med det ;)

Haré!

anna

bild på naveln eller? :)

matilda

WOO UPDATE! 8D

åhå jag har också haft ett sånt pennfodral någonstans, borde hitta det igen, behöver ett penfodral faktiskt >_<''

puss på naveln från mig <3