Helgens gång

För första gången va jag ute och "lekte" i snön. i torsdags tror jag det var :P
Jag, Linn, Manda, Etta och Viktor åker pulka i fårhagarna. Självklart så råkar jag och Linn skalla varran så att jag får hennes bakhuvud på mitt ögonbryn x)
Först var ögonbrynet väldigt uppsvullet, sedan gick svullnaden ner och hela mitt ögonlock färgades blått, och sedan grönt, som det är nu x) Yes, awsome!

I Fredags hade jag och tjejerna julklappsbyte ^^ Vi lagade middag, pratade och klädde granen^^ sen kom Tomen! :D Alla hade varit snälla i år, så alla fick en varsin present ^^ förutom maja som fick två! :o hmm.. haha! ^^
Jag gav Pamma ett halsband och en massa örhängen ^^
Och Pamma hade mig, och av henne fick jag det finaste album jag nånsin sett! <3 Hon hade suttit och klippt och klistrat och skrivit komentarer av en massa bilder från dem knasigaste saker vi gjort tillsammans ^^ <3 Så himmla gulligt ^^ <3

I lördags va det TomteRoq som gällde :D Det var skit kul! En massa bra musik med människor man tycker om!<3
Sedan följde jag med Mitta hem till henne ^^ Där tittar vi på Harry Potter and the HalfBlood Prince ^^ mycket mysigt!

Nu idag, söndag, åkte jag till kyrkan klockan 14.00. Jag, Pamma och Maja skulle vara med och spela en teater på avslutningsgudskänsten ^^
Efter de var det fika med en liten brorsa i knän. Sen dansade barn och vuxna runt granen, och efter det kom Tomten igen :D Jag fick godis ^^ hihi! <3


Jaa, det var lite snabbt berättat hur min helg va! ^^
Majaa

Bästa helgen! <3 haha såklart jag får två presenter, vem annars lixom? :P <3 <3 <3

Pamma!

UNDERBAR HELG! :D<3333333333333333